Cum poti ușura munca angajatilor tăi

Pentru ca o companie să aibă angajații care să dea cel mai bun randament, angajatorul trebuie să le ofere cele mai bune condiții de lucru. Astfel, munca lor va fi una productivă. Compania va înregistra succesul și lucrurile vor fi pe drumul cel bun. Cu cât se simt mai bine angajații la locul de muncă, cu atât munca lor va da roade. Angajatorul este cel care trebuie să conștientizeze cât de important este să le creeze condiții bune angajaților săi. Nu este cazul ca un patron să aibă doar așteptări și cerințe de la angajați săi. Iată ce trebuie făcut într-o companie pentru că angajații să lucreze în cele mai bune condiții.

Programul de lucru lejer

Este recomandat să discuți cu angajații tăi în privința programului de lucru. Trebuie să găsiți o modalitate prin care angajații să aibă un program avantajos atât pentru companie cât și pentru ei. Nu trebuie neglijate zilele libere pe care aceștia au dreptul să și le ia. De altfel, este bine să se respecte programul de lucru de opt ore. Nu uitați nici de pauza de masă a angajatului.

Încurajează creativitatea 

Este important să aibă loc ședințela nivelul oricărei companii. Aici se discută problemele importante de la nivelul companiei. Fiecare angajat poate veni cu idei ingenioase și angajații își pot aduce un aport semnificativ pentru bunăstarea companiei. 

Oferă protecție

Orice angajat are nevoie să se simtă în siguranță la locul de muncă. Este important ca lucrătorii să se bucure de protectia muncii pe care o desfășoară în firmă sau companie. Acest fapt le oferă încredere și siguranță.

Participarea la team building 

Luând parte la astfel de team building, de întâlniri între angajați, aceștia vor reuși să se cunoască mai bine între ei. Totodată veți putea descoperi anumite calități ale angajaților pe care îi aveți și veti afla și care sunt așteptările lor. Colegii se vor cunoaște mai bine între ei și vor avea o mai bună comunicare.

Motivează-ți angajații 

Pentru a da tot ce au mai bun și pentru a-și face munca cel mai bine, angajații au nevoie de motivație. Este important să le arăți angajaților că ai încredere în forțele lor. Trebuie să îi protejezi și să le recunoști meritele. Se pot bucura și mai mult dacă vor primi o recompensă sau un bonus la salariu.

Organizează petreceri la companie

Sărbătorile de peste an sau aniversările angajaților nu trebuie să treacă fără a fi petrecute într-un fel anume. Orice angajat poate aprecia o petrecere de final an sau chiar de ziua lor. Pentru ca o companie s- se bucure de succes este important ca angajații să fie cât mai bine tratați.

Kamy

17 Comments

  1. Din pacate prea putini angajatori iau in seama acest lucru. O persoana motivata munceste mai cu spor si are mai multe rezultate si mai bune

  2. Ideile sunt bune doar ca unele sunt extrem de greu de aplicat. Din pacate in Romania te lovesti de mult prea multe probleme..

  3. Sfaturi bune, dar practica ne cam omoara. Putin angajatori accepta programul “lejer”, pentru majoritatea “lejer” inseamna ca nu faci ore suplimentare decat cateva zile pe luna. Trebuie un efort cumulat al echipei de management si RH si multa deschidere pentru a identifica solutii flexibile, care pot ajuta salariatii far apierderi mari de profit sau productivitate.

  4. Cu cât angajații sunt mai mulțumiți, cu art sunt mai motivați sa își îndeplinească munca mai bine.

  5. Un articol util. Eu am un program destul de ok la munca dar cred ca ajuta sa ai si un sef de treaba.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *