“Reclama este sufletului comerțului” este o vorbă frecvent folosită pe vremea lui Ceașcă și se poate aplica cu brio și în zilele noastre. Pentru ca afacerea să aibă succes, trebuie obligatoriu făcută puțină reclamă. O reclamă bună poate ridica foarte mult un business, dar pentru asta este nevoie de idei bune și de un buget prevăzut pentru publicitate.
Reclama prin colantări auto
Colantarea maşinilor de distribuţie sau a mijloacelor de transport în comun este un mijloc de reclamă eficient deoarece în trafic expunerea este zilnică, lucru care duce la creşterea notorietăţii produselor promovate. În acest fel firma se face cunoscută şi poate atrage noi clienţi. Cu cât mai multe colantate, cu atât mai vizibilă devine firma.
Această metodă este printre cele mai folosite metode pentru că s-a dovedit a fi foarte eficientă. S-a dovedit că aplicarea acestui tip de autocolant pe diverse tipuri de mașini, mai mici sau mai mari, pare a fi cea mai eficientă având în vedere raportul efect/preț. o firmă specializată nu poate fi pusă în dificultate și mesajul transmis prin reclamă trebuie să fie unul scurt, dar memorabil.
Reclamă prin obiecte personalizate
Obiectele personalizate de tipul pixurilor, agendelor, stick-uri de memorie, CD, etc reprezintă o metodă eficientă doar că este valabilă pentru un număr mai restrâns de persoane. Acestea pot fi oferite cu diverse ocazii doar că persoanele care le primesc trebuie să aibă contact direct cu persoanele care vor să-și promoveze afacerea.
Nu puneți preț doar pe mesajul inscripționat și ar fi de preferat ca obiectele folosite să fie calitative. Nimeni nu-și dorește să folosească un pix care nu mai poate fi folosit după 2-3 utilizări sau să folosească un stick care funcționează în parametri normali pentru o perioadă scurtă de timp. Interesul este să poată fi folosit pentru o perioadă lungă de timp și să se vadă că firma pune preț pe calitate.
O reclamă bună te poate duce în topul firmelor de succes
Fie că este vorba de autocolant de perete, autocolant personalizat sau orice alt mijloc, este nevoie de imaginație foarte multă și de un mesaj puternic pentru ca acesta să iasă în evidență și să conducă spre acțiune. Într-o strânsă relație cu mesajul trebuie să fie și cromatica reclamei și în acest fel persoanele care interacționează cu acest mesaj își doresc să încerce produsul sau serviciul respectiv.
Aaa este,cand calatorim cu masina personala sau cu transportul in comun ma las ,,furata” de peisajul reclamelor