Brandul Chigo în lume

În ultimii ani, Chigo lansează o campanie publicitară puternică în întreaga lume, cum ar fi cele lansate în New York Times Square și People’s Daily, sponsorizând cele mai tari curse de mașini NASCAR din Statele Unite și regatul de croazieră pentru Cupa Regelui Spaniol și multe voci din China au exclamat ” Suntem pe cale să fim înconjurați de Chigo! “De fapt, instalațiile de climatizare Chigo se extind pe piața mondială de mai bine de două decenii, iar profilul său bun a pătruns deja în toate colțurile lumii!

Începând cu anual 2001, Chigo a început un turneu mondial în Asia, Africa, Europa și Australia și a apărut frecvent în numeroase spectacole de electrocasnice din Statele Unite, Rusia, Dubai, Italia și Australia, precum și la Expo în țările de-a lungul Belt and Road, a promovat treptat producția chineză de înaltă calitate în lume. Între timp, Chigo a făcut lumea să asiste la calitatea Seiko și la tehnologia de vârf a producției chinezești.

În perioada 13-16 martie 2018, cu tema Esența confortului, unul dintre cele mai influente și bine-cunoscute târguri HVAC, MCE (Mostra Convegno Expocomfort) a avut loc la Milano, Italia.

Aparate de aer condiționat

În timpul expoziției, Chigo a prezentat cele mai recente produse refrigerante R32, toate dotate cu funcții WiFi. În comparație cu aparatele de aer condiționat split Chigo  tradiționale, produsele de climatizare afișate nu sunt doar mai ecologice, ci pot satisface și nevoia de “una sau două sau una sau trei”, adică o mașină de exterior poate fi conectată cu două sau trei camere de interior unități.

Cu o capacitate mai mare de răcire / încălzire, produsele de aer conditionat asigură oamenilor confortul imediat atunci când pornesc aparatele. Aceasta este nota perfectă a lui Chigo pentru a exprima Esența Confortului la acest show MCE.

Pe măsură ce tendința încălzirii globale se intensifică, cererea terminală pentru aparatele de climatizare crește zilnic. Oamenii au prezentat mai multe cerințe pentru serviciile furnizate de aparatele de climatizare. În ceea ce privește produsele în sine, aerul conditionat ar trebui să fie mai confortabil și mai bun pentru mediu, pentru serviciile prealabile și post-vânzare, acestea ar trebui să fie furnizate în timp util.

Pentru Chigo Air Conditioning, care are un impuls puternic de dezvoltare pe piața americană în ultimii ani, anul acesta este al 10-lea an de participare la IHA. Oamenii americani au o mare cerere de aparate de aer conditionat, ei sunt foarte pasionați și dependenți de acestea. În plus, vara fierbinte și înlocuirea vechilor aparate de aer condiționat stimulează, de asemenea, creșterea întregii piețe a aerului condiționat.

Atunci când portabilul Chigo, tipul de fereastră AC, dezumidificatoare și alte produse au apărut la târg, caracteristica lor de înaltă tehnologie și designul elegant au atras atenția vizitatorilor. Mai mult, tehnologia lor de economisire a energiei, sănătoasă și protecția mediului este foarte populară.

Kamy

13 Comments

  1. Aparatul meu de aer conditionat, da semne de batranete, asa ca am cam inceput sa imi fac griji si sa incep sa ma cam orientez pentru un altul. Sunt in perioada de tatonari asa ca sunt bine venite aceste informatii

  2. Anul trecut mi-am luat si eu un astfel de aparat de aer conditionat pe care mi-l doream de ceva timp deoarece eu stau la etajul 4 si vara e o caldura infernala. M-a atras foarte mult consumul scazut de energie, pentru ca stim cu totii ca facturile ne mananca mare parte din bani.

  3. Un brand nou, de calitate, concurență pe piață care nu poate decât să ne ajute să facem alegerile cele mai bune.
    Vom vedea cum se comportă, vom face comparații preț versus calitate și vom alege aparatura necesară de la Chigo, dacă iese cu plus 🙂

  4. Am avut probleme cu centrala in decembrie, stii cine m-a ajutat sa nu îngheț de frig în casă!? Aparatul de aer condiționat! Deci, le recomand și eu, în fiecare casă! Sunt benefice atât iarna, dar mai ales vara!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *