Vrei sa fii o șefă MODERNĂ? Iată 3 sfaturi UTILE pentru tine!

Deși în urmă cu 100 de ani nici o femeie nu ar fi îndrăznit să aspire la o funcție de conducere, mai ales într-o companie importantă, în ziua de azi, tot mai multe reprezentante ale sexului frumos reușesc să ocupe astfel de poziții-cheie. Acest lucru ar trebui să reprezinte o motivație pentru tine, dacă tocmai ai fost avansată într-o astfel de funcție și își dorești să fii o șefă bună. Totuși, pe lângă încrederea de sine și cunoștințele pe care le deții despre domeniul în care activezi, pentru a fi o șefă modernă, pe placul angajaților, va trebui să acorzi atenție și altor aspecte.

sefa-moderna-min

Descoperă 3 sfaturi care te vor ajuta să fii o șefă MODERNĂ:

ochelari-office-min

  • Acordă o atenție sporită stilului tău vestimentar

Cu siguranță, primul lucru pe care angajații îl vor observa la tine va fi felul în care te îmbraci. Chiar dacă poate părea nedrept faptul că aceștia își vor face o părere în funcție de stilul vestimentar pe care îl abordezi, hainele pe care le porți vor fi cele care vor vorbi despre tine, în primă instanță. Tocmai de aceea, ar trebui să acorzi o atenție sporită acestui aspect și să îți alegi cu grijă piesele pe care le porți. În primul rând, ar trebui să mizezi pe articole office, care să impună respect și care, totodată, să se preteze evenimentelor corporate la care vei participa de acum înainte. De asemenea, având în vedere că îți dorești ca personalul să te considere un manager modern, ar fi bine să introduci în outfit-urile tale și câteva note de originalitate, prin intermediul unor accesorii inedite. În acest sens, descopera aici cele mai frumoase perechi de ochelari și asigură-te că le introduci în ținutele tale. Fără doar și poate, dacă vei mixa piesele vestimentare office cu astfel de accesorii, vei reuși să creezi, de fiecare dată, un look modern și, implicit, să fii o șefă modernă în percepția angajaților.

  • Oferă-le toate condițiile de confort și igienă

Imediat ce se vor convinge că stilul tău vestimentar este unul potrivit pentru funcția pe care o ocupi, cei din subordinea ta vor dori să vadă dacă pentru tine interesele lor sunt importante. În fond, orice manager îndrăgit de angajați se străduiește să le ofere acestora toate condițiile de care au nevoie pentru a-și desfășura activitatea zilnică. De aceea, și tu ar trebui să ții cont de acest aspect și să le garantezi celor cu care lucrezi toate lucrurile necesare pentru a se putea bucura de confort și igienă. Pentru a reuși acest lucru este suficient să dai click aici și să comanzi odorizante pentru cameră, dispensere pentru prosoapele de hârtie, săpunuri și dezinfectanți, coșuri de gunoi, dar și alte produse profesionale pentru curățenie. În mod cert, dacă vei pune la dispoziția angajaților tăi toate aceste lucruri, vei reuși să le demonstrezi că le aperi interesele și că îți dorești să le oferi un mediu de lucru cât mai curat, comod și plăcut.
comunicarea-cu-angajatii-min

  •  Comunică și oferă-le feedback-uri constructive

Șefii care își doresc să depășească bariera formală dintre ei și angajați sunt, fără îndoială, mult mai îndrăgiți de către aceștia din urmă. Drept urmare, dacă îți dorești să fii pe placul subalternilor tăi, încearcă să comunici cu ei și să le oferi feedback-uri constructive, astfel încât aceștia să găsească în tine, mai degrabă, un mentor decât un lider. Chiar dacă să comunici deschis cu angajații nu este un lucru tocmai ușor de realizat, prin gesturi mici și întrebări pertinente adresate la momentul potrivit, vei reuși să le câștigi simpatia. De asemenea oferidu-le feedback-uri constructive vei reuși să le arăți că ești dispusă să le împărtășești cunoștințele tale și, totodată, că vrei să îi ajuți să se dezvolte din punct de vedere profesional. Cu alte cuvinte, dacă vei pune în practică aceste lucruri, toți cei din subordinea ta vor ajunge să te considere, în timp, o șefă cu adevărat modernă și implicată.

Acestea fiind spuse, dacă îți dorești să fii o șefă modernă, pe care angajații să o ajute pentru a-și atinge scopurile profesionale, nu ezita să pui în practică toate sfaturile enumerate mai sus.

Kamy

17 Comments

  1. Foarte frumos articol, am fost sefa ultimii 10 ani pana sa ma retrag din activitate si am invatat sa nu-mi consum energia pentru a fii pe placul tuturor.

  2. Interesante sfaturile tale. De pus in practica de cine ajunge la acel nivel. Desi cred ca aceste sfaturi sunt deja urmate de femeile care ajung in astfel de postura.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *